آخرین اخبار

آمادگی سوخت‌رسانی به مناطق صعب‌العبور کهگیلویه و بویراحمد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی کامل برای تامین سوخت زمستانی مناطق صعب‌العبور استان خبر داد.

اشتراک گذاری
04 دی 1402
کد مطلب : 10633

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار خشایی با حضور در مناطق صعب‌العبور وسخت گذر کهگیلویه و بویراحمد از نحوه سوخت‌رسانی به مردم این مناطق بازدید کرد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در تامین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی اظهار کرد : با برنامه ریزی و نیاز سنجی دقیق به عمل آمده سوخت مورد نیاز استان بویژه مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر به حدکافی ذخیره سازی و این شرکت جهت سوخت‌رسانی زمستانی تا دور‌ افتاده‌ وصعب العبور ترین نقاط آمادگی کامل دارد و جای هیچ گونه نگرانی به لحاظ کمبود سوختی وجود ندارد .

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط آب وهوایی و موقعیت جغرافیایی ، تامین وتوزیع سوخت مناطق دورافتاده و صعب‌العبور و همچنین مناطق مرزی و سردسیر استان از اولویت‌های اصلی و فعالیت این شرکت است و با هماهنگی‌های انجام شده سوخت مورد نیاز مناطق عشایری و سخت گذر ارسال و ذخیره سازی مناسب انجام گرفته است.

پایان پیام/۸۲۰۲۴



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهارده =